Sunday 2 December 2012

Googleta: Kivunhoito & Lymfaterapia

Ihana ensimmäinen adventtisunnuntai kääntyy kohti iltaa. Ajoin vastikään Askolasta Porvooseen. Kävimme bonuslapsenlapsen, Vilman, 5 -vuotissynttäreillä "fafan" kanssa ja nautimme kuulaasta -15 asteen pakkasesta, valkoisen hangen kimalluksesta ja kauniista auringonlaskusta. Nyt hetkeksi koneen ääreen ja mietteet kohti alkavaa joulukuun työrupeamaa. Vuosi kääntyy kohti loppua ja saamme kohta aloittaa vuoden 2013 kalenterin täyttämisen. Paljon on tapahtunut vuoden aikana ja uudet upeat haasteet ja mahdollisuudet ovat edessäpäin.

Hyvää 1. adventtia.

Viime viikolla jäi syksyllä alkanut tanssikurssi joulutauolle ja nyt saamme kotona harjoitella ahkerasti foxin, valssin, humpan ja rumban askeleita. Joululomalla suuntaan etelän aurinkoon, jossa aiomme mieheni kanssa panostaa liikkumisen iloon, tanssin taikaan, kurinarismin lumoihin ja toistemme hemmotteluun. Sitä ennen kuitenkin vielä työt pitävät meidät arjen imussa.

Innoissani ja nöyränä olen seurannut blogini kävijämääriä ja huomannut kirjoitusteni herättäneen melkoista kiinnostusta. Blogin kautta olen saanut yhteydenottoja ihmisiltä, joista on tullut hyviä ystäviäni. Kiitos teille! Uteliaana päätin googlata sanat kivunhoito ja lymfaterapia, jotka ovat toimialaani. Löytyi paljon tietoa, mutta ainakaan ensimmäiseltä sivulla en löytänyt mitään mainintaa omasta yrityksestäni. Sitten ajattelin kokeilla käyttämääni yhdistelmää: kivunhoito & lymfaterapia ja "Voila!!" ensimmäisellä sivulla oli melkein pelkästään minun juttujani ja kuvahaku samalla sanayhdistelmällä toi esille kuvia, joita olen käyttänyt mm. blogissani. Kyllä hakukone siis toimii! Kunhan osaa laittaa oikeat hakusanat.

Tilanne on aika imarteleva ja se tuo minulle syvän kiitollisuuden ja vastuun tunteen. Kukapa olisi uskonut, että kolmivuorotyötä sairaalassa puurtava pienten lasten äiti, on joskus googlen etusivulla. En minä ainakaan. Tunnen syvää kiitollisuutta kaikesta ja kaikista, joilla on ollut osuutta elämäni tapahtumiin, joiden ansioista olen mitä olen ja teen mitä teen. Toivon, että saan vielä monta vuotta tehdä tätä innostavaa ja haasteellista kutsumustyötä kivun ja turvotusten hoitotyön erikoisalueen kentällä. Jokainen potilastapaus on uusi haaste ja kaikkia olen voinut auttaa jollain tavalla. Uskon, että "kun luulee, että mitään ei ole tehtävissä, voi tehdä vielä paljon." Kuten Positiivarit asian ilmaisee: "Asenne ratkaisee, aina!"

No comments:

Post a Comment